Tuesday, June 8, 2010

PIMPINAN IRSYAD SESI 2010-2011


Segala pujian dan kesyukuran dipanjatkan kehadrat Rabbul jalil yang telah mengurniakan kita segala nikmat yang amat berharga untuk sekalian makhlukNya, selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w serta ahli keluarganya. Marilah sama-sama kita memanjatkan kesyukuran kerana masih diberikan nikmat yang paling besar iaitu nikmat iman dan islam.

Untuk pengetahuan semua warga IRSYAD, pada 20 Mei lepas, Persatuan Kebajikan Pelajar Maahad Tahfiz Darul Quran (PERKEMAT DQ) telah mengadakan pemilihan baru bagi semua kerusi Majlis Tertinggi dan Perwakilan IRSYAD untuk sesi 2010-2011 bagi banin sahaja manakala MT dan perwakilan banat masih kekal. Pemilihan baru ini diadakan adalah diatas persetujuan PERKEMAT supaya membubarkan semula perwakilan IRSYAD kerana banyak kekosongan di kerusi MT berikutan perletakan jawatan oleh beberapa orang MT diatas sebab-sebab tertentu.

Pemilihan perwakilan berlangsung di Auditorium Syeikh Mohd Nor pada jam 3.30 petang yang mana dipengerusikan oleh Akh Irfan Bin Othman yang berperanan sebagai Ex-officio semester IRSYAD yang juga merangkap sebagai Bendahari Agong PERKEMAT.

Proses pemilihan berlangsung dengan lancar diatas kerjasama dan kesatuan ahli IRSYAD. Sebanyak 11 kerusi dipertandingkan iaitu 4 kerusi MT dan 7 kerusi perwakilan dan menampilkan wajah-wajah baru di dalam organisasi IRSYAD. Bagi kerusi Timb. Pengerusi dan Biro Perhubungan, penyandangnya masih lagi sama. ( rujuk carta organisasi di bawah)

PENGERUSI

AHMAD FAHMI BIN MOKHTAR

TIMB. PENGERUSI 1

MUHAMMAD NAJMI B MOHD AFANDI

TIMB. PENGERUSI 2

SITI NOR AZIZAH BT MOHD ALI

SETIAUSAHA

NAJMUDDIN RABBANI B MUSTAFFA

TIMB. SETIAUSAHA

MASTHURA BT SAHAMUDIN

BENDAHARI

MOHAMMAD AL-AZIIM BIN MOHD TAHIR

TIMB. BENDAHARI

ADILAH BT ZAWAWI

BIRO DAKWAH

MUHAMAD IRFAN BIN BADRUL

SA’ADAH BT ZAINAL

BIRO PENDIDIKAN

NIK MOHD MAHFUZ B NIK MOHD MANAN

NUR SYUHADA BT MOHD SUBRI

BIRO EKONOMI

MOHAMMAD MUSTAQIM B RAZALI

NOVA KASRIANTI BT KASMAN

BIRO PENERBITAN

ABDULLAH TAMLIKHA BIN MOHD JAMULUDIN

NURUL FAEEZ BT BAWAWI

BIRO PERHUBUNGAN

MOHAMMAD ZAKIY BIN MISBARI

NURHIDAYAH BT SHAARI

BIRO SUKAN

MUHAMMAD SYAFIQ B MOHD SARIFUDDIN

SITI NOR HAIYENNY BT ABD JALIL

BIRO KEBAJIKAN

MOHAMAD HAIRUL AFIFI BIN AB AZIZ

SHUKRIAH BT HJ SULONG

Kami di barisan perwakilan mengharapkan kerjasama daripada warga IRSYAD supaya dapat memberi kerjasama dan komitmen yang terbaik bagi mengukuhkan serta memberi nafas baru dalam gerak kerja dan juga kesatuan sesama kita. Wallahua’lam..

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

 

Blogger news

manfaatkan kotak ini sebaiknya.. dilarang SPAMMING. dilarang untuk beremosi.. kata2 menunjukkan perilaku~ jikalau anda ingin menghantar komen secara peribadi, boleh isi diruangan komen, insyaAllah kami akan membacanya.

ShoutMix chat widget

About

Integriti Rasyidul Huffaz atau singkatannya IRSYAD merupakan sebuah badan perwakilan bagi pelajar-pelajar diploma Tahfiz Al-Quran sesi 2009-2012.
IRSYAD secara rasminya ditubuhkan pada 17Jun 2009 bersamaan 23 Jamadilakhir 1439H dalam mesyuarat diantara Majlis Tertinggi dengan barisan exco perwakilan. Dan Majlis pelancarannya telah berlangsung dengan jayanya pada 17 Julai 2009 bersamaan 24 rejab 1430H di Auditorium Sheikh Mohd Nor.